Upgrading

Our machines are specifically designed to allow new devices even after years, according to changing needs.

We can make suitable upgrades.

Training

BSN takes care of the proper training of your staff with standard programs or specifically organized courses according to your needs.

Spare parts service

A large spare parts stock is always available.

Line down and problems resolution are guarantee by a quickly shipping system.

Maintenance

Through customized programs of periodic maintenance, BSN will take care to maintain  high performance of your machines.

Our experience is at your disposal.

On-line support and troubleshooting

Bsn is constantly at customer service trough phone and on-line assistance.

On request “service on site” are provided to avoid unnecessary shutdown costs.

Installation and start-up

Our staff will coordinate with you to perform the installation, your operator training and the production test. Our goal is to share with you our know-how to make you immediately independent in sing the machines.

Installazione e Start-up

Il nostro staff si coordinerà con voi per effettuare l’installazione delle macchine, la formazione dei vostri operatori e i test di produzione.

Il nostro obiettivo è di mettervi rapidamente nelle condizioni di sfruttare appieno le potenzialità dei nostri prodotti tecnologici e di darvi la massima attenzione nel trasferire tutto il know-how necessario al vostro personale per rendervi immediatamente autonomi nell’utilizzo.

Supporto on-line e Risoluzione problemi

La politica BSN al servizio del cliente garantisce una presenza costante al fianco dello stesso attraverso consulenze telefoniche e telematiche dedicate ad interventi rapidi fino al SERVICE in loco su richiesta per evitare superflui costi di fermo impianto.